Kulcsszó: Bartók Kamaraszínház
Tartuffe a Bartók Kamaraszínházban
Moliére egyik legnépszerűbb, legtöbbször játszott, örökbecsű darabjával, a Tartuffe című vígjátékkal folytatódik a Bartók Kamaraszínház bemutatóinak sora. A képmutatás és élethazugság komédiája mindig aktuális, de most talán a szokásosnál is jobban mar, csíp.
Az előadás hangulatáról meséljenek a képek!
(Fotó: Végh Zoltán)
Pinokkió története – musical a színházban
A dunaújvárosi közönség múlt pénteken láthatta először a Bartók Kamaraszínház színpadán a Pinokkió családi musicalt, derül ki a DSTV összegzéséből. Az produkció Horváth Illés rendezésében készült – stábunk a darab fotós főpróbájára is meghívást kapott. A csodás történet hangulatáról meséljenek a képek!
(Fotó: Végh Zoltán)
Egy csók és más semmi a Bartókban
Eisemann Mihály, Békefi István és Halász Imre örökbecsű darabja, az Egy csók és más semmi című zenés komédia lett a kényszerszünet előtti utolsó produkció, amit műsorra tűzött a Bartók Kamaraszínház.
A darabot jeles szereposztásban láthatta és láthatja az energiaválság miatti kényszerszünet után a Bartók közönsége; Göttinger Pál rendezésében létható, népszerű slágerekkel pettyezett, fergeteges komédia önfeledt szórakozást ígér a színház vendégeinek!
(Fotó: Végh Zoltán)
Csecsemőszínház a Bartókban
Különleges kísérletről tudósít a DSTV összeállítása. A Bartók Kamaraszínház kötelékében Cseppek címmel debütált a csecsemőszínházi produkció a Mikroszínpadon.
(Fotó: Végh Zoltán)
Kinizsi Pál – a táncjáték fotós főpróbáján jártunk
Különleges premierre készül a Bartók Kamaraszínház: az intézmény tánctagozata mutatja be a Kinizsi Pál című darabot – a premierre október 14-én, pénteken 19 órától várják a közönséget a színházteremben.
Összeállításunk a táncjáték fotós főpróbáján készült képekkel csinál kedvet a Bartók új, elsősorban a gyerekközönséget célzó produkciójához.
(Fotó: Végh Zoltán)
Barta Lajos: Szerelem a Bartók Kamaraszínházban
Új bemutatóra készül, nagyszabású együttműködés nyomán viszi színre Barta Lajos immár klasszikussá nemesedett művét a Bartók Kamaraszínház. A Szerelem című darab a magyar dráma napjához időzített premierje szeptember 23-án, pénteken este lesz a színházteremben.
A játék emlékezetes pillanatairól meséljenek a képek!
(Fotó: Végh Zoltán)
MIKRO Fesztivál – folyamatosan frissülő galéria
Hét nap, tíz előadás, Mikroszínpad-avató, színészportré-gyűjtemény – címszavakban így foglalható össze a Bartók Kamaraszínház új kezdeményezése, a MIKRO Fesztivál kínálata. Folyamatosan frissülő galériánk a fesztivál emlékezetes pillanatait eleveníti fel.
(Fotó: Végh Zoltán)
Lábnyom + Liselotte és a május a Bartókban
Két fontos, aktuális, mi több, feszítő problémára reflektálnak a Bartók Kamaraszínház táncszínházi tagozatának új produkciói – látszólag különböző történetek és megoldások, de ez a reflektív alaphelyzet mindenképpen összeköti a két részben, de egy előadás keretében bemutatandó darabokat. A két táncjáték premierjének ma ad otthont a Böröcz György Stúdiószínpad, majd április 23-án, szombaton, valamint májusban szintén két alkalommal láthatja a közönség a produkciót. További kedvcsinálóként meséljenek a képek!
(Fotó: Végh Zoltán)
Hja kérem, a Nő – az Nő
Tulajdonképpen mi az, hogy Nő? Karinthy Frigyes szerint a Férfi és a Nő mindig mást akar: a Férfi a Nőt, a Nő a Férfit. Lehet. Mindenesetre nincs az a férfi, aki vetekedhetne egy nő sokszínűségével, titokzatosságával. A férfilélek átlátszó, a női kiismerhetetlen.
Maradjunk egy egyszerű válasznál: a Nő – maga a Csoda! Hogyan lehetséges egy Csodát hétköznapi módon elemezni? Erre tesz kísérletet a Bartók Kamaraszínház új előadása!
(Fotó: Végh Zoltán)
"A tavasz ébredése" (fotós főpróba)
A tavasz ébredése című dráma európai viszonylatban is gigantikus botrányt kavart születésekor, olyan témákat feszegetve, amelyek egy részét máig tabukénk kezeljük. A kamaszkori vágyak és tapasztalások, vívódások és elfojtások, a világ megértésének elemi igénye, a feszítő generációs ellentétek birodalmába kalauzol az ébredés misztériumát feldolgozó darab – a gólyamesék világa helyett a kendőzetlen, esetenként kifejezetten nyers valóságot tükrözve.
(Fotó: Végh Zoltán)